Det är tyvärr fortfarande för få anmälda deltagare till Sommarcampen den 22 - 24 juni. För att få fler deltagare så har vi har öppnat upp campen för ungdomar som inte är med i ESK Ungdom, vi har förlängt anmälan flera gånger och även försökt få ut information om campen via andra kanaler.
Det har tyvärr inte gett fler anmälda så nu har man fått fatta det tråkiga beslutet att vi måste ställa in campen.
Campen 10 -12 augusti kommer att genomföras som planerat